De stam bestaat uit jongvolwassenen in de leeftijd vanaf 18 jaar. De gezellige groep heeft geregeld opkomst op zaterdagavond op een van de clubhuizen.

De gezelligheid staat centraal tijdens deze opkomsten. Tijdens de opkomsten vieren ze bijvoorbeeld op hun eigen manier Sinterklaas, gaan ze karten, boogschieten, hebben ze elk jaar een stamzomerkamp en gaan ze wel eens klimmen. Zo nu en dan doen ze ook mee aan landelijke activiteiten, hier doen ze o.a. mee aan de iScout. Ook daar staat de gezelligheid centraal, alleen op grotere schaal.

Naast al deze leuke dingen ondersteunt de stam groepsactiviteiten. Een groot deel van de stamleden vervult ook nog de taak van leiding bij één van de speltakken.

Nieuweweg 1
1782 AZ Den Helder